Tuesday, May 10, 2011

1 bulan

Sudah satu bulan tidak menulis di sini. Adakah tanda tanda sibuk atau penyakit lama berulang kembali? Aku rasa dua dua..huahauhauhaua

Artikel sebelum ini cerita pasal Manchester United ke semi final. Sekarang dah masuk final pun. Menunjukkan berapa lama aku tak tulis apa apa dekat sini.


Tapi memang betul betul sibuk sebenarnya. Dua minggu aku gunakan untuk menulis dalam blog lain. Dua minggu aku gunakan untuk siapkan satu laporan tanpa pertolongan penyelia (yang ada kerja dekat New York. Kalau tak bawa balik buah tangan memang tak tahu nak cakap, penat aku buat kerja dia sekarang).


Ada dua tiga artikel yang sangkut dalam telefon tangan/bimbit. Artikel yang ditaip semasa menunggu orang, menunggu makanan sampai atau menunggu khutbah jumaat. Artikel yang tidak siap yang kalau dihabiskan sekarang mungkin sudah tidak relevan.


Okey, selepas sebulan berehat, aku akan kembali. Dan pastinya satu artikel tentang Manchester United menjadi juara dalam EPL yang akan penuh dengan unsur unsur berlagak.


Nantikan. Ujar aku pada diri sendiri.